OБMІH TA ПOBEPHEHHЯ

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Ти маєш право повернути товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення.


Як зробити повернення?

Зв’яжись із нашим менеджером у будь-який зручний спосіб та повідом про повернення. У кожне замовлення ми вкладаємо бланк-заяву, яку необхідно заповнити, вказавши причину та реквізити для повернення коштів. Далі відправ товар Новою поштою на адресу, зазначену в заяві. Після отримання посилки наші спеціалісти перевірять товар.


Важливо, щоб:

усі бирки, пломби та оригінальне пакування були збережені; товар був без слідів носіння, пошкоджень, плям чи сторонніх запахів.

Якщо все відповідає умовам — кошти будуть зараховані на картку, з якої проводилась оплата, протягом 3–5 робочих днів.


Кілька моментів:

▪️ зворотну доставку оплачує покупець;
▪️ якщо товар не пройде перевірку, ми будемо змушені повернути його назад;
▪️ повернення приймається тільки від отримувача замовлення. Якщо відправляє ▪️ інша особа — необхідно повідомити нам про це у соцмережах і надати дані відправника.


ОБМІН ТОВАРУ

Обмін можливий протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення.


Умови обміну:

якщо потрібний розмір чи модель є у наявності — ми відправимо заміну одразу після перевірки повернутого товару. Якщо ж потрібного товару немає — ми запропонуємо альтернативу або оформимо повернення коштів.


Як здійснити обмін?

Напиши нашому менеджеру, вказавши причину обміну та бажаний розмір чи модель. Далі відправ товар Новою поштою на адресу, яку надасть менеджер. Після перевірки ми відправимо заміну або повернемо кошти.


Обмін неможливий, якщо:

▪️ товар має сліди носіння, пошкодження або сторонні запахи;

▪️ це білизна, боді, корсети чи інші товари особистої гігієни (згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»);

▪️ товар повернувся без пломб, бирок або з пошкодженим пакуванням.

Якщо у тебе залишилися запитання — звертайся у підтримку, ми швидко допоможемо!